Nationale Wedstrijd 20 augustus

Zondag, 28 juli 2024

Hij komt er weer aan, dé wedstrijd der wedstrijden georganiseerd door H.S.V. 't Meuntje!

Een begrip bij 't Meuntje Westerhaar, dé Nationale Wedstrijd. Traditiegetrouw al georganiseerd sinds vissersheugenis op de 3e dinsdag in augustus. Normaliter wordt de wedstrijd georganiseerd aan de Wieke maar vanwege onderhoudswerkzaamheden daar is er voor de zekerheid gekozen om uit te wijken naar het kanaal Almelo de Haandrik.

Wanneer?
Dinsdag 20 augustus.

Waar?
Er wordt gevist in 2 vakken, vak A bij Brucht en vak B bij Bergentheim.

Loten?
Er wordt geloot bij Ons Domein te Westerhaar tussen 12:00 - 13:00.

Vissen?
Er wordt gevist van 14:00 - 18:00.

Kosten?
Inschrijfgeld bedraagt €10 p.p.

Prijsuitreiking?
Ons Domein te Westerhaar onder het genot van een scherp geprijsde en geheel verzorgde BBQ met een drankje!

Overig.
Hengelkeuze = vrij
Maximaal 70 plaatsen, VOL = VOL

Waag een gokje en raad hoe lang de braadworst is, of probeer via het rad van fortuin in de prijzen te vallen! Kortom, een wedstrijd die je eigenlijk niet mag missen als lid zijnde!

Opgeven?

Wessel Snippe: 0646170975