Verenigingswateren

Met uw lidmaatschap van 't Meuntje mag u vissen in al het stedelijke water binnen de dorpskernen van de gemeente Twenterand. Het gaat hierbij om de wateren in Westerhaar, Vriezenveen, Den Ham en Vroomshoop.

U kunt eenvoudig op de visplanner bekijken waar u wel en niet mag vissen. Als u geen VISpasnummer heeft ingevuld zult u oranje wateren zien en donkerblauwe wateren. Oranje wateren zijn verenigingswateren waarvoor u lid moet zijn bij een specifieke vereniging om hier te mogen vissen. De donkerblauwe wateren zijn de landelijk ingebrachte wateren waar iedere VISpashouder mag vissen ongeacht waar u lid bent. Wateren die lichtblauw kleuren zijn niet verhuurd, hier mag normaal gesproken niet gevist worden.