Lidmaatschap opzeggen

Wij betreuren het altijd als er leden zijn die hun lidmaatschap bij onze vereniging willen / moeten beĆ«indigen. Wellicht heeft u momenteel geen tijd meer om te vissen of betreft het een sterfgeval binnen de familie. Wat uw reden ook is, Hengelsportvereniging 't Meuntje heeft haar ledenadministratie ondergebracht bij Sportvisserij Nederland. Dit houd in dat wij zelf geen wijzigingen door kunnen voeren met betrekking tot uw lidmaatschap.

Let op!
Opzeggen van een lidmaatschap voor het volgende jaar kan alleen tot 1 oktober van elk lopend jaar!

Opzeggen via mijnsportvisserij
Als u een account heeft van mijnsportvisserij dan bezoekt u eenvoudig de website www.mijnsportvisserij.nl. Na het inloggen kiest u 'VISpassen' in het menu (Koppel indien nodig nu eerst je VISpassen aan je account). Kies vervolgens onder 'Acties' voor 'Opzeggen' bij het document dat u op wilt zeggen. Geef daarna een reden op en klik op 'Opzeggen'.

Nadat u het formulier heeft ingevuld, ontvangt u een automatische bevestiging per mail en wordt de opzegging in behandeling genomen. In sommige gevallen wordt dit (via Sportvisserij Nederland) door de betreffende vereniging zelf verwerkt en kan dat wat langer duren.

Opzeggen per telefoon / mail
Indien u geen account heeft van mijnsportvisserij, verzoeken wij u contact op te nemen met Sportvisserij Nederland via 1 van de volgende mogelijkheden:
Tel: 030 - 6058400
Mail: info@sportvisserijnederland.nl