Sponsoren H.S.V. 't Meuntje

Wij zijn heel blij met onze sponsoren en willen ze via deze weg dan ook graag een hart onder de riem steken. Zonder sponsoring zijn veel actviteiten van de vereniging niet haalbaar.

Snippe Hengelsport
Zeg je 't Meuntje Westerhaar, dan zeg je Snippe Hengelsport! Al jaren sponsort Snippe Hengelsport activiteiten van 't Meuntje. Voor de ingang van de zaak vind je een spandoek met beide logo's erop, een teken van een goede en innige samenwerking. Bij Snippe vind je alles wat jij nodig hebt voor een dag aan de waterkant. Of je nou net begint, óf al ervaren bent, Snippe Hengelsport heeft het in huis. Bij Snippe vind je alle activiteiten van de vereniging terug op flyers en vind je ook de inschrijfformulieren. Spreek één van de medewerkers aan en zij helpen jou verder.