Help de wedstrijdcommissie uit de brand!

Zondag, 26 mei 2024

De wedstrijdcommissie is onderbemand en kan jou hulp goed gebruiken!

Ben jij een enthousiaste hengelsporter die graag een steentje wil bijdragen aan de wedstrijdorganisatie van onze vereniging? Dan is de wedstrijdcommissie op zoek naar jou!

We zijn momenteel onderbemand en kunnen jouw hulp goed gebruiken. Als lid van de wedstrijdcommissie zul je verantwoordelijk zijn voor het uitzetten van stekken, het wegen van de gevangen vissen en het innen van inschrijfgeld aan de waterkant in een klein en gezellig team. Jij bent mede verantwoordelijk voor het soepel verlopen van onze wedstrijden en het creƫren van een gezellige en sportieve sfeer voor onze leden.

Dus, ben jij enthousiast, betrokken en hou je van een uitdaging? Meld je dan nu aan bij de wedstrijdcommissie en maak deel uit van een gezellig team van vrijwilligers die samenwerken om onze hengelsportvereniging naar een hoger niveau te tillen!

Voor meer informatie of opgave kun je mailen naar wc.meuntje@outlook.com